GrOuP rigAlA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

GrOuP rigAlA

Group Rigala Mogtama3 2albo 2ebir Weyesa3y El-Gamei3

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
CrazyCat
عضو شغال
عضو شغال
CrazyCat

انثى

الدلو

التِنِّين

المزاج : Eshta

العمل : Dont Ask

نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت Empty
مُساهمةموضوع: نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت   نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitime2009-05-26, 5:59 am

نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت Wp800x600001

واحد معاه ارنب نفسه يبيعه ، جاله واحد مسطول ، قاله بكام القرد : رد عليه ياعم دا ارنب مش قرد ، رد المسطول وقاله : ياعم انا بكلم الارنب

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو

مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه

مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها جومى يا واليه شكلهم هيناموا

جماعه ارهابيين أغبياء حبوا يفرقعوا مدرسه حطوا القنبله فى الدور الاول واستخبوا فى الدور التانى
http://wWw.GrOuP.rigAlA.nEt
Adnan
عضو جامد
عضو جامد
Adnan

ذكر

الميزان

الماعز

المزاج : badob fy 7abebty

العمل : Ask Me Ya Nogoom

نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت   نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitime2010-02-01, 9:36 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://wWw.GrOuP.rigAlA.nEt

نكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
صفحة 1 من اصل 1